رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرور حوادث و مراجعه به آرشیو نشان می دهد که دشمنان از سال 84 دنبال طراحی سناریوی فتنه 88 بودند که مطمئن هم بودند پیروز خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۳۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، لحظاتی قبل مراسم تودیع و معارفه ی مسئول سازمان بسیج دانشجویی با حضور سردار غیب پرور و جمعی از مسئولان و دانشجویان در سالن بصیرت لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با گرامی داشت ایام عملیات کربلای 4 و5 گفت: شلمچه قطعه ای از بهشت الهی است که در این دو عملیات با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه شرایط بسیار سختی را برای رزمندگان ایجاد نموده بود.

وی اطاعت پذیری رزمندگان را مثال زدنی خواند و تاکید کرد: حماسه بی نظیر رزمندگان دفاع مقدس تا قیام قیامت ماندگار بوده و باید این سیره مبارک را هم یاد گرفته و هم به تمام نسل ها منتقل کنیم.

سردار غیب پرور ادامه داد: اگر از میراث شهدا غفلت کنیم عاقبت بخیر نخواهیم شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دوم سخنان خود با گرامی داشت یوم الله ۹ دی تصریح کرد: همواره عده ای می خواهند 9 دی را به فراموشی بسپارند اما جبهه انقلاب نباید بگذارد این غفلت اتفاق بیفتد.

 وی در همین خصوص افزود: هسته ی تشکیل اضمحلال  انقلاب، حول موضوعی عادی به نام انتخابات در آنسوی مرزها اتفاق افتاد.

سردار غیب پرور برگزاری یک انتخابات را به طور متوسط در کشورمان یاد آور شده و خاطر نشان کرد: نقطه ی این انقلاب؛ آزادی بسته شده است و انتخابات ایران اسلامی نیز همواره با  آرامش و آزادی برگزار شده است اما دشمنان برای براندازی سناریوی پیچیده ای را طراحی کرده بودند

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج به مواردی از این سناریوی پیچیده اینگونه اشاره نمود: حمایت تئوریک از براندازی نظام نظیر جورس سورس یا خانه آزادی یکی از موارد سناریوی آمریکایی صهیونیستی است که اسناد آن و نوع تفکر و عمل اینها در بایگانی موجود می باشد.

وی حمایت های سیاسی را دومین مورد سناریوی فتنه 88 دانسته و گفت: در بیانیه های آمریکا و صهیونیست ها حمایت های سیاسی از فتنه گران مشهود بود که حتی در سخنرانی های رییس جمهور آمریکا، صدر اعظم آلمان و رییس جمهور خبیث صهیونیستی عیان گردید.

سردار غیب پرور به حمایت های تبلیغی و رسانه ای نیز اشاره نموده و افزود: اگر کسی این اطلاعات را بخواهد بدون نیاز به تحلیل و صرفا با مراجعه به اسناد خودِ نظام سلطه به این موارد دست پیدا می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به چهارمین سناریوی طراحی شده توسط آمریکا و صهیونیست اینگونه اشاره نمود: حمایت های مالی از جمله حمایت 55 میلیون دلاری سنای آمریکا یا اختصاص 15 میلیون دلاری توسط دولت انگلیس به بی بی سی فارسی بخشی از این طراحی پیچیده می باشد.

وی حمایت های آموزشی را از جمله حضور دختر دیگ چنی در دبی برای برگزاری کارگاه های آموزشی یادآور شده و افزود: در ایام فتنه شاهد فعال شدن سفارت خانه های بسیاری از کشورهای اروپایی بودیم که رسما درب سفارتخانه خود را همچون انگلیس مکار به روی اغتشاش گران باز می نمودند.

وی در بیان موارد دیگری از سناریوی فتنه 88 به فعال سازی برخی از اتباع وابسته همچون مازیار بهاری و کیان تاج بخش که پدرش کارمند فرح بوده است اشاره نمود و اظهار داشت: مطرح کردن برخی چهره های ور شکسته مانند عطا الله مهاجرانی نیز از جمله طرح های دشمنان بود که این افراد وقتی اصل ولایت فقیه در خبرگان اول در حال تصویب بود شهید مفتح را تمسخر می کردند.

سردار غیب پرور فتنه 88 را جنگ احزاب چند وجهی و مدرن دانسته و تاکید کرد: در فتنه 88 برای اضمحلال انقلاب جنگ احزابی به راه انداختند که سلطنت طلبان، رژیم صهیونیستی، منافقین و فریب خوردگان داخلی همه حاضر بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در خصوص چند وجهی بودن فتنه به ابعاد گوناگون امنیتی- اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی اشاره نموده و گفت: ماجرا بر سر فریب خوردن چند نفر نیست که برخی اصرار و تلاش دارند بگویند اشتباه شده است بلکه در فتنه 88 قرار نامبارکی گذاشتند تا انقلاب را به مذبح و مسلخ ببرند اما نشد و نتوانستند.

وی چرایی شکست فتنه گران را اینگونه بیان کرد: چون جنس مردم ما از جنس رزمندگان کربلای 4 و 5 بوده و یکی از نعمات ما وجود مردمانی متدین، ولایی و با بصیرت می باشد.

 سردار غیب پرور در همین خصوص ادامه داد: حضور مردم کماکان ادامه داشته و هر جا نیاز باشد مردم هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همه توفیقات را به برکت ولایت دانسته و گفت: سکان ژرف اندیشی انقلاب به مسند ولایت فقیه تکیه کرده و امام خامنه ای عزیز شجاعانه و داهیانه انقلاب را از این گرداب خطرناک نجات دادند.

وی همچنین به وجود نازنین ولی عصر اروحنا له الفدا اشاره نموده و تاکید کرد: البته دست دیگری هم در شکست فتنه دخالت داشت و آن احتجاج رهبری عزیزمان درخطبه ی 29 خرداد بر سید و مولایمان بود که آقا آن وجود نازنین را درک کرده بودند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اهانت فتنه گران به سیدالشهداء اظهار داشت: ساحت قدسی حسین ابن علی آنقدر مبارک و مقدس است که حتی آنانی که با دین سروکار ندارند در مقابل نام سیدالشهداء سر تعظیم فرود می آورند اما فتنه گران کار را به آنجا رسانده اند که خیمه گاه عزای اباعبدالله را آتش بزنند.

وی همچنین به واقعه تلخ پاره کردن تمثال نورانی امام راحل اشاره نموده و افزود: امام سرمایه معنوی و نماد همه خوبان عالم است و امام راحل تحقق آرزوی اولیای خدا می باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج توصیه خود را به دانشجویان اینگونه بیان نمود: به جای آنکه صرفاً ماجرای فتنه 88 را تحلیل کنیم ضروری است که هر سال این فتنه آمریکایی صهیونیستی را مجدداً روایت گری کنیم و ابتدا تمام اتفاقات را مرور نمائیم.

وی با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب به فضل خدای بزرگ می ماند چرا که در راس آن مجتهد عادلی نشسته است که رای مردم را امانت می داند و این انقلاب صاحب دارد.

سردار غیب پرور حضور مردم را در صحنه انقلاب ضروری خوانده و تاکید کرد: وظیفه ما در قبال انقلاب سربازی مجاهدانه است و آن زمانیکه رابطه ی  بین خود و خدا را اصلاح کنیم تمامی امور اصلاح می شود و بقای انقلاب ، حرکت مجاهدانه و حیات انقلاب حرکتی بی هیاهو می خواهد.

وی بسیج را برکت بزرگ انقلاب اسلامی دانسته و با خطیر دانستن وظیفه بسیج دانشجویی تاکید کرد: توقع خاصی از بسیج دانشجویی است چرا که جوان بودن- فهیم بودن – عاقل بودن و با انگیزه بودن برای عمل انقلابی از ویژگی های دانشجویان است.

وی در همین خصوص افزود: بسیج دانشجویی باید شبکه ای عمل کرده و در تعامل با بسیج اساتید- پزشکی و طلاب هماهنگی داشته باشد که این امر یک ضرورت است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج رویکرد جدید بسیج دانشجویی را نیاز امروز خوانده و بیان کرد: بسیج دانشجویی باید به سمت مسائل اجتماعی و خدمت رسانی برود ضمن آنکه در عمل سیاسی باید مراقبت کرد تا دانشجو سیاست زده نشود.

وی امید بخشی در جامعه را لازم خوانده و تاکید کرد: بسیج دانشجویی باید عامل شود که جبهه انقلاب با زبان امید با مردم صحبت کند که متاسفانه برخی در جامعه عادت کرده اند با زبان منفی با مردم صحبت کنند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات برادر داود گودرزی، دکتر محمد جواد نیک روش به عنوان مسئول سازمان بسیج دانشجویی معرفی گردید.

ارسال نظرات