معاون علوم پزشکی البرز خبر داد؛

۱۵ میلیارد تومان قاچاق دارو در البرز کشف شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه ۲ پرونده بزرگ قاچاق دارو در استان البرز به خارج از کشور در دست پیگیری است، گفت: در بررسی‌های اولیه در این ۲ پرونده، بیش از ۱۵ میلیارد تومان محموله دارو از شبکه دارویی خارج شده است.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۶۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جلال غفارزاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار داشت: 2 پرونده بزرگ قاچاق دارو در استان البرز در دست پیگیری است.

۱۵ میلیارد تومان قاچاق دارو در البرز کشف شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه این داروها به منظور قاچاق از داخل استان به خارج از کشور از شبکه دارویی خارج شده است، ادامه داد: در حال حاضر خیلی نمی‌توان مشخصات این پرونده‌ها را گفت، اما این افراد داروساز نبودند.

وی با اشاره به اینکه عوامل این پرونده‌ها در حال حاضر با هماهنگی تعزیرات حکومتی استان البرز بازداشت هستند، بیان کرد: در بررسی‌های اولیه در این 2 پرونده، بیش از 15 میلیارد تومان محموله دارو از شبکه دارویی خارج شده است.

غفارزاده با بیان اینکه یکی از این پرونده‌ها بیش از 10 میلیارد و دیگری 5 میلیارد تومان قاچاق انجام داده است، افزود: این افراد به وسیله برخی از داروخانه‌ها توانسته‌اند سفارشاتی را  به شرکت‌های پخش دارو دهند و آن‌را از شبکه دارویی خارج کرده‌اند.

وی با اشاره به میزان بالای اهمیت این پرونده‌ها، تاکید کرد: این پرونده‌ها در اولویت و در حال پیگیری ویژه است و متهمان آن با قرار سنگین بازداشت شده‌اند و خارج شدن این مقدار از حجم دارو از شبکه دارویی، اخلال در نظام دارویی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار