نماینده ولی فقیه در استان گفت: امنیت خطوط هوایی ایران در دنیا زبانزد و تثبیت شده است
کد خبر: ۸۹۶۵۴۷۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
آیت الله سلیمانی در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: گارد مراقبت پروازبا بهره گیری از نیرو‌های توانمندو مقتدربا شناسایی هرگونه تهدید به تامین امنیت خطوط هوایی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه این نهاد تا کنون عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است، افزود:کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با فراگیری بروز‌ترین علوم و تکنولوژی‌ها درمقابل هرگونه تهدید امنیتی نسبت به فرودگاه هاو سفر‌های هوایی ایستاده اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حفاظت هواپیمایی به عنوان الگو در میان نهاد‌های امنیتی جهان مطرح است تا از فرزندان غیور این نظام بیاموزند چگونه می‌شود خطوط هوایی را در امنیت پایدار قرار داد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: گارد پرواز سپاه پاسداران برای حفاظت از خطوط ناوبری هوایی شکل گرفت و از زمان تشکیل این نهاد برکات فراوانی نصیب نظام اسلامی شده است.

آیت الله سلیمانی افزود:دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌های متعددی برای برهم زدن امنیت سفر‌های هوایی و حریم آسمان کشور داشته اند، اما با نقش آفرینی سپاه حفاظت هواپیمایی، کارکنان صنعت هوایی و سایر مجموعه‌های نیرو‌های مسلح کشور این توطئه‌ها نقش بر آب شده اند.
ارسال نظرات