قاسم جعفری در گفت‎وگو با «بسیج»:

راه پیشرفت کشور در گروی تفکر بسیجی است

راه پیشرفت کشور و موفقیت مسئولین در گروی تفکر بسیجی و انقلابی است که مسئولین بایستی متخذ به این روحیه شوند فلذا اگر می‎خواهیم در هر صحنه‎ای موفق شویم بایستی این نگاه و تفکر بسیجی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۸۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

قاسم جعفری نماینده سابق مجلس در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج یک موهبت الهی است عنوان کرد: یکی از موهبت‎هایی که خداوند به حضرت امام(ره) اعطا کرد این بود که ابتکار بسیج را به دل ایشان انداخت و بسیج تشکیل شد؛ بسیج نیز که شاکله اصلی آن مردم است به معنای مردمی‎شدن انقلاب است؛ حضور بسیج نیز یک رفراندم دائمی و مستمر است برای اینکه این انقلاب که برای مردم است، برای مردم هم باقی بماند و حفظ شود.

نماینده سابق مجلس پیرو فرموده امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه نبود بسیج در کشور منجر به ایجاد مشکل در انقلاب اظهار داشت: معنای این سخن رهبری معظم انقلاب این است که اگر این انقلاب مردمی نمی‎شد و مردمی نمی‎ماند همه بخش‎های کشور دچار مشکل می‎شد.

جعفری عنوان کرد: نگاه بسیجی امروز به معنای تلاش مبتنی بر فکر و اندیشه و برنامه‎ریزی شده و مواظبت بر اینکه سلامت فکری، اخلاقی و رفتاری و مالی در جریان پیوسته ادامه پیدا کند و با نگاه کلان و حل مسئله محور برای حل مشکلات کشور باشد و اگر این گونه با بسیج نگاه کنیم و بسیجی‎گونه از بسیج کار بخواهیم حتما موفق می‎شویم.

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: راه پیشرفت کشور و موفقیت مسئولین در گروی تفکر بسیجی و انقلابی است که مسئولین بایستی متخذ به این روحیه شوند فلذا اگر می‎خواهیم در هر صحنه‎ای موفق شویم بایستی این نگاه و تفکر بسیجی را تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار