فرهنگیان بسیجی و وِلایی استان اردبیل ضمن گرامیداشت خاطره شیرین و حماسه به یادماندنی 9 دی، حفظ هوشیاری و بصیرت همه بخش‌های نظام اسلامی را ضرورت قطعی حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران می‌دانند.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۹۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

بیانیه شورای بسیج فرهنگیان استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس(ع)  استان اردبیل به مناسبت سالگرد 9 دی بیانیه صادر کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

نهم دی ماه به عنوان مظهر دفاع تمام عیار از انقلاب ، ولایت فقیه در عاشورا تبدیل شد

«این جریان چه پیش قراولانش دانسته باشند، چه ندانسته باشند یک جریانی بود طراحی شده تصادفی نبود... این کسانی که شما بهش آن می گویید سران فتنه، کسانی بودند که دشمن این‌ها را هل داد وسط صحنه...، عامل اصلی دیگرانی بودند که طراحی کرده بودند ، به خیال خودشان محاسبه کرده بودند. به گمان آنها بساط جمهوری اسلامی بنا بود جمع شود نه فقط حقیقت دین، حتی شعار های دینی هم باقی نماند برنامه این بود.»    (امام خامنه ای مدظله العالی)

نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشور عزیز ایران اسلامی، پیام ولایتمداری ملت بسیجی و قدرشناس را به گوش جهانیان رساند و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز آنان نخواهد توانست در تداوم راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.

در نهم دی ۸۸ دولت آمریکا و دست نشانده هایشان با بکارگیری توان نظریه‌پردازان، سرویس‌های اطلاعاتی، فعالیت‌های میدانی برخی از سفارتخانه‌ها ،ایجاد عملیات روانی رسانه ای علیه نظام، همه و همه در یک جبهه متحد و واحد همراه با جریان داخلی فتنه، به بهانه انتخابات، با هدایت عملیاتی جنبش سبز به مقابله تمام عیار با نظام پرداختند. در واقع نوعی کودتای مورد و یا انقلاب رنگی (مخملی ) تجربه شده در کشورهای دیگر را با بهره گیری از تکنیک های جنگ نرم به راه انداختند .در این روز مردم با فهم درست و به موقع از این خطر، به خوبی تشخیص دادند رفتار جریان فتنه ، اعتراض انتخاباتی و جنگ و دعوای دو سلیقه سیاسی یا اختلاف کاندیدا نیست لذا برای مقابله ، با همه هویت دینی و انقلابی به میدان آمدند و حماسه بزرگ دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند و بصیرت و هوشیاری خود را به رخ جهانیان کشیدند و بدین ترتیب نهم دی ماه به عنوان مظهر دفاع تمام عیار از انقلاب ، ولایت فقیه در عاشورا تبدیل شد و در تاریخ ماندگار گشت.


بدون شک، در نهم دی چهره های سرشناسی که اعتبار و جایگاه خود را از امام (راحل) و نظام داشتند در این آزمون تاریخی مردود شدند و مردم ایران ضمن درک و فهم این موضوع مهم. پاسخ قاطع و دندان شکنی به فتنه‌گران دادند. در واقع نهم دی تجلی قدرت الهی بود و حضور و حمایت باشکوه و کم نظیر مردم مومن و انقلابی فراتر از محاسبات و تصورات عادی بود و در تاریخ ملت ایران به عنوان حماسه ای اعظیم ثبت و ضبط شد.

ما فرهنگیان بسیجی استان اردبیل فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی و مشکلات و کاستی ها ، ضمن بزرگداشت حماسه نهم دی، شکست داعش این گروه جانی ، بی رحم، مزدور و دست‌پرورده استکبار جهانی و مرتجعین منطقه را آغازی برای نابودی و سرنگونی رژیم های مستبد و ظالم و استکباری می‌دانیم و به کلیه عوامل داخلی و خارجی فتنه اعلام می‌کنیم تا جان در بدن داریم با تمام توان با حضور حماسی خود در صحنه ، در هیچ شرایطی اجازه صدمه زدن به انقلاب و ارزش آن را نخواهیم داد.

ما فرهنگیان بسیجی استان اردبیل اعلام می داریم:
با اذعان بر مسئولیت بزرگی که در تربیت نسل آینده بر دوش داریم از هیچ گونه تلاشی برای نهادینه کردن فرهنگ ناب محمدی (ص) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است کوتاهی نخواهیم کرد و یقین داریم با وجود این جوانان مومن و بصیر نقشه ها و فتنه های دشمنان در نظام و مردان نقش بر آب خواهد شد.

همچنین اعلام می داریم تنها راه پیشرفت و سعادت ملت و کشور برخورداری از تفکر و روحیه انقلابی و بسیجی ، تکیه بر ظرفیت های داخلی ، ایستادگی و مقاومت ، بی اعتمادی به دشمن، التزام عملی به اصل ولایت فقیه بوده که باید توسط دولت‌ها رعایت شوند.
« ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این حماسه بزرگ همگام با مردم بصیر و انقلابی استان اردبیل، در تجمعات و برنامه‌های نهم دی ماه ۹۶ فعالانه شرکت خواهیم کرد».


شورای بسیج فرهنگیان استان اردبیل

ارسال نظرات