مشارکت همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و حفظ وحدت رویه در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضروری است و از اولویت های مهم می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۸۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام صدا سیمای مرکز زنجان در جلسه كارگروه فرهنگي و تبليغات كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان زنجان گفت: موفقیت یا ناکامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تاثیر قابل توجهی در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام در عرصه‌های دیگر از قبیل سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره‌ اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ،سلامت جامعه و سبک زندگی ایرانی و اسلامی دارد.

سهرابی بر مشارکت همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان  و حفظ وحدت رویه در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرده و آن را از اولویت های مهم برشمرد.

وی  با توجه به اهمیت جلسات کارگروه افزود: رسانه استانی نیز برآنست تا با تلاش های مضاعف درفرهنگ سازی، اطلاع رسانی و دعوت از کارشناسان  ، رسالت فرهنگی اش را در این زمینه  به نحو مطلوبی انجام دهد.

در ادامه این جلسه سایر اعضاء نیز با ارائه گزارش عملکرد حوزه های تابعه خود پیشنهادات دستگاههای اجرائی وانتظامی را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است،جلسه كارگروه فرهنگي و تبليغات كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان زنجان به ریاست آقای سهرابی قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان وبا حضور اعضاي اين کمیسیون تشكيل شد.

 

ارسال نظرات