در زمینه آموزش همگانی امداد و نجات، فرهنگ سازی به مردم در خصوص نحوه مواجهه با این موضوعات و همچنین پیگیری ایجاد زیرساختهای لازم برای مدیریت بحرانها از مسئولین ذیربط ، صدا و سیما آمادگی لازم را دارا بوده و پای کار است .
کد خبر: ۸۹۶۵۵۹۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با مسئولان جمعیت هلال احمر استان با تاکید بر لزوم هماهنگی و انسجام میان سازمان ها در مواجهه با بحران ها بر تقویت زیرساخت ها برای مقابله با حوادث غیر مترقبه تاکید کرد .

صفری برآمادگی رسانه استانی برای برنامه سازی در خصوص آموزش های همگانی امداد و نجات به مردم اشاره کرد وگفت: آموزش های همگانی امدادی به مردم می تواند تا حد زیادی خسارتهای حوادث طبیعی کاهش دهد .

وی با بیان اینکه اینکه وقوع زلزله کرمانشاه تلنگری بود تا برای استحکام واحدهای مسکن روستایی فکری اساسی شود، افزود: مسئولین امر می بایست برنامه ریزی های مدونی را در این خصوص انجام دهند تا با آسیب شناسی مشکلات موجود در نحوه مدیریت بحران در حادثه کرمانشاه در مواجهه با اینگونه بحرانها ، بهتر عمل نمایند .

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان برپایی مانورها را مهمترین عامل شناسایی نیازمندی های اساسی در مواقع بحران دانست و اظهار داشت: در زمینه  آموزش همگانی امداد و نجات، فرهنگ سازی  به مردم در خصوص نحوه مواجهه با این موضوعات و همچنین پیگیری ایجاد زیرساختهای لازم برای مدیریت بحرانها از مسئولین ذیربط ، صداسیما  آمادگی لازم را دارا بوده و پای کار است .

وی با اشاره به تعامل خوب هلال احمر استان با رسانه استانی ، این موضوع را یک ظرفیت مثبت ارزیابی کرده و خواستار افزایش این تعاملات شد .

 

ارسال نظرات