برگزاری جلسه کمیته رسانه و فضای مجازی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت در صداوسیما

جلسه کمیته رسانه و فضای مجازی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان به ریاست قائم مقام مرکز زنجان و با حضور اعضای کمیته در صداوسیمای مرکز زنجان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۹۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام مرکز زنجان در این جلسه با بیان اینکه عزت و استقلال ایران اسلامی مدیون شهدا و خانواده بزرگ شهیدان و ایثارگران است، اظهار داشت: ما همه عزت، تمامیت ارضی و استقلال مان را مدیون شهدا هستیم و بر همگان وظیفه است تا یاد و خاطره شهیدان را گرامی بدارند.

سهرابی ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا و همسران صبور را با هدف شناساندن سیره شهدا به جوانان ضروری دانست و گفت: نسل امروز و آینده که جنگ تحمیلی را ندیدند با مطالعه این خاطرات به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان پی می‌برند و خاطره ى شهدا  در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشته می شود.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، وظیفه اصلی شورا و کمیته را ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی در جهت تاثیر گذاری بیشتردانست.

بررسی آیین نامه کارگروه ،تهیه برنامه های رادیویی و تلویزیونی ، مشارکت در محتوای سایت های فرهنگی،تولید و توزیع آثار چند رسانه ای ، حمایت از مطبوعات و خبرنگاران در حوزه ایثار و شهادت و جهت دهی انجمن های فرهنگی ، هنری و ادبی برای فعالیت در حوزه ایثار و شهادت از جمله مواردی بود که اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص آنها پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار