مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات:
مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات با تاکید بر اینکه مسئولان بایستی دغدغه مشکلات معیشتی مردم را داشته باشند، گفت: مسئولان شعار و وعده‌های تو خالی ندهند.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۲۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضایی مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات در جمع پایوران و نیروهای وظیفه این ناحیه مقاومت  با اشاره به لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل در بحث نهی از منکر پرهیز از اسراف و اشرافی‌گری است و مسئولان هم بایستی از اسراف دوری کرده و از زندگی تجملاتی و اشرافی بپرهیزند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان بایستی دغدغه مشکلات معیشتی مردم را داشته باشند، گفت: مسئولان می‌بایست آنچه را که در گفتار خود بیان می‌کنند در عمل نیز جامه عمل پوشانده و به آن پایدار باشند و از شعار و وعده‌های تو خالی دوری کنند.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: مسئولان بایستی الگویی مناسب برای ملت باشند و تنها برای رضای خدا کار انجام دهند و اجازه ندهند ارزش کارهای پسندیده‌شان از دست برود.

حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه مسئولان باید رفتاری اسلامی داشته باشند و به آن متعهد باشند، گفت: از موانع زندگی جهادی راحت طلبی، غفلت و وابستگی به دنیا است که انسان را دچار مشکل می‌کند.

وی افزود: عواملی همچون تکبر و خودپسندی باعث از بین بردن روح انسان می‌شود و جایگاه انسان را متزلزل می‌سازد؛ همان طور که ابلیس یکی از عبادت کنندگان خاص پروردگار بود که با تکبر و خودپسندی خود را تباهی و نابودی کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات