بسیج، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل عصر امروز با حضور استاندار اردبیل و به منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه اجرای اوقات فراغت جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۴۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل عصر امروز با حضور استاندار اردبیل و به منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه اجرای اوقات فراغت جوانان برگزار شد.

شهرام فکری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: سی و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان امروز طبق روال عادی با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود که تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه اجرای اوقات فراغت جوانان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های اوقات فراغت جوانان توسط دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل به دستگاه‌های اجرایی تفکیک شده است که خوشبختانه این برنامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی به خوبی به مرحله اجرا درآمده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پیگیری چگونگی افزایش آمار طلاق در بین جوانان استان اردبیل یکی از خواسته‌های مهم استاندار اردبیل از ستاد ساماندهی امور جوانان بود که برنامه‌های ویژه‌ای در بحث کاهش آمار طلاق و بحث فرهنگی آن انجام یافته که امیدواریم نتایج این برنامه‌ها به زودی فابل مشاهده باشد.

فکری اظهار کرد: امسال همانند سال‌های گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان در بحث حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد اقدامات مناسبی انجام داده و در طول سال در مناسبت‌های فرهنگی و معنوی برنامه‌های مختلفی توسط این سازمان‌ها ارائه شده است.

در این جلسه از دستگاه‌های  برتر اجرایی که در حوزه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت برای جوانان فعالیت مناسبی داشتند تجلیل شد.

ارسال نظرات