مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای پیشرفت و توسعه استان و رشد و نموی استعدادهای قشر جوان توانمندی‌های جوانان فعال و نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود تا بتوانیم جوانان را به حرکت به سمت شکوفایی تشویق و ترغیب کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۴۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

‌توانمندی‌های جوانان فعال و نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی ملا احمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل عصر امروز با حضور استاندار اردبیل و به منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه اجرای اوقات فراغت جوانان برگزار شد گفت: توانمندی‌های جوانان فعال و نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود.

‌‌علی ملااحمدی اظهار داشت: به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای پیشرفت و توسعه استان و رشد و نموی استعدادهای قشر جوان توانمندی‌های جوانان فعال و نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود تا بتوانیم جوانان را به حرکت به سمت شکوفایی تشویق و ترغیب کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: ضرورت دارد که جوانان نخبه و کاردان نیز به عنوان الگوی موفق و برتر در جامعه معرفی شود تا انعکاس آن را بتوانیم مشاهده کنیم و شاهد ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین آنان باشیم که در این زمینه صدا و سیمای اردبیل آمادگی همه‌جانبه خود را در این زمینه اعلام می‌کند.

وی افزود: شناسایی نیازهای جوانان در عصر حاضر یک اولویت اساسی و ضروری است که نیاز است رسانه به طور مستقیم برای حل مشکلات موجود در این زمینه وارد عرصه شود که در این زمینه انتظار می‌رود مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوطه مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم انعکاس مشکلات در این زمینه را حتمی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: توجه به نیازهای جوانان در حوزه فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که این موضوع می‌تواند به طور مستقیم در تعیین سرنوشت آینده کشورمان تاثیرگذاری بالایی داشته باشد و در حل مشکلات پیش رو مثمرثمر باشد.

ملااحمدی با اشاره به اهمیت هویت‌بخشی به جوانان بیان کرد: این موضوع نیز برای تفهیم موضوع برای جوانان و برای این که بدانند متعلق به چه نظام و انقلابی هستند بسیار مهم و اساسی است که باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این زمینه به نحو احسن استفاده شود تا خروجی‌های قابل توجهی به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات