خبرهای داغ:
سخنگوی شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم حفظ فضای سبز در اجرای طرح ایمن‌سازی کمربندی امام علی(ع)

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بر لزوم حفظ فضای سبز در اجرای طرح ایمن‌سازی کمربندی امام علی(ع) تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۵۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود مسگری عصر امروز در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از طرح ایمن‌سازی کمربندی امام علی(ع) در محور غربی شهر قم، با اشاره به جزئیات این طرح اظهار کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و ناکافی بودن استحکام و ایمنی گاردیل میانی این اتوبان طرحی برای ایمن‌سازی آماده شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح ایمن‌سازی این کمربندی توسط نیوجرسی و پیچ‌های بلوکی اجرایی خواهد شد تصریح کرد: کمیته امنیت راه‌ها پیشنهاد داده که طرح ایمن‌سازی کمربندی امام علی(ع) برای کاهش هزینه‌ها به صورت یکطرفه اجرایی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اهمیت حفظ کمربند سبز که در این محدوده وجود دارد گفت: قرار بر این شده که این طرح به‌صورت دوطرفه انجام شود و 50 درصد هزینه‌های ناشی از آن را نیز شهرداری قم متقبل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم تحویل کامل این محور به‌عنوان یکی از شریان‌های اصلی شهری، شورا با هزینه کرد شهرداری در این پروژه مخالفت کرده است اذعان کرد: اولویت شورا در اجرای این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی با توجه به محدودیت‌های فضای سبزی که در شهر قم وجود دارد، حفظ کامل فضای سبز و درختان موجود در این محدوده بوده است.

مسگری به آغاز پروژه ایمن‌سازی کمربندی امام علی(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه هدف اصلی شورای شهر در تمام پروژه‌ها عمرانی حفظ و گسترش فضای سبز بوده است گفت: به همین خاطر از مراحل اجرای پروژه ایمن‌سازی بازدید صورت گرفت و از اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست شده که در حفظ فضای سبز موجود در این منطقه بیشترین اهتمام و توجه را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار