فرماندار هشترود خبر داد؛

خرید دستگاه انجام آزمایشات هورمونی و اتو آنالیزور در هشترود

فرماندار هشترود در کارگروه امنیت مواد غذایی این شهرستان از خرید دستگاه انجام آزمایشات هورمونی و اتو آنالیزور با هزینه ای بالغ بر دو میلبارد و 780 میلیون ریال برای آزمایشگاه بهداشت هشترود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۷۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید همچنین گفت: دستگاه شیکر و دی فریز انتقال خون به ارزش  430 میلیون ریال برای بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد .

وی از دهیاران خواست فضولات حیوانی را بر اساس اصول بهداشتی دفن کنند و افزود: فضولات حیوانی باید خارج از روستا و در مکانی دور از منابع آبی دفن و تبدیل به کودهای آلی و بیوکمپوست شود.

مستفید اظهارداشت: از این فرصت باید در راستای ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر توسعه پایدار روستایی بهره گرفت.

وی ادامه داد: حمل گوشت با خودروی بدون یخچال در سطح شهر و ذبح غیر اصولی ممنوع است و در صورت مشاهده قصابی ها که لاشه گوشت را به غیر از یخچال نگهداری می کنند و در اطراف میز کار و ترازو باشد برخورد خواهد شد.

مستفید خواستار حل مشکلات اینترنت خانه های بهداشتی روستاهای فاقد اینترنت شد و گفت: از 76 خانه بهداشتی متاسفانه 38 مورد اینترنت مستقل ندارند.

 وی اضافه کرد: با هزینه ای افزون بر 10 میلیارد ریال  مقاوم سازی بیمارستان امام حسین(ع) و خرید تجهیزات بیمارستانی و اتاق عمل  نیز بزودی آغاز خواهد شد.

ریئس شبکه بهداشت و درمان هشترود نیز گفت: مشکل حادی در مورد آنفلوآنزای طیور در هشترود مشاهده نشده و از هفته آینده هر گونه خرید و فروش پرندگان در بازار هفتگی ممنوع است.

جواد بابایی از صدور کارت بهداشتی اصناف در دفاتر خدماتی خبر داد و افزود: تیم پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) هشترود تکمیل است و این شهرستان رتبه شش استانی را در سامانه سیب کسب کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها