خبرهای داغ:
با حضور معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه
همایش سراسری «جنگ نرم» و عملیات روانی با حضور معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، روز پنجشنبه ۳۰ دیماه در سالن اجتماعات تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۸۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش سراسری «جنگ نرم» و عملیات روانی به همت مرکز آموزش فرهنگی و عملیات سایبری تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) , با حضور سردار «رسول سنایی راد» معاون سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و جمع کثیری از اساتید سطوح عالی، طلاب، روحانیون، و دست اندر کاران فضای مجازی برگزار شد.
سردار سنایی راد طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور روحانیون در فضای مجازی اظهار داشت: در فضای مجازی، خلاء و ضعف محتوا و نظارت جدی کاملا محسوس است و بخش مهمی از آن باید توسط روحانیون پر شود.
 
همایش سراسری «جنگ نرم» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) نیز به تاریخچه تقابل عقل و هوای نفس در زندگی بشر اشاره کرد و ۹ سر فصل از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون جنگ نرم را بر شمرد.
در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین دیلمقانی مسئول مرکزآموزش فرهنگی و عملیات سایبری تیپ ۸۳ با ارائه گزارش اجمالی از اقدامات انجام شده و مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش اظهار داشت: ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که ۴۰ مورد از ان‌ها توسط داوران ممتاز شناخته شده است.
 
همایش سراسری «جنگ نرم» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) برگزار شد

این همایش با ارائه مقالات پژوهشی پیرامون راهبرد‌های تبلیغ دین در فضای مجازی، قدرت نرم نظام و راهکار‌های مقابله با ترفند‌های نرم دشمن، عملیات روانی از طریقه نفوذ و بازخوانی مفاهیم و جایگاه فضای مجازی در جنگ نرم و سپس تقدیر از پوهشگران مقالات برتر ادامه یافت.
یادآور می‌شود: برای نخستین بار است که چنین همایشی تخصصی در این سطح در میان طلاب و روحانیون بسیجی برگزار می‌گردد.
همایش سراسری «جنگ نرم» در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) برگزار شد
 
ارسال نظرات