خبرهای داغ:
مدير عامل شركت ذوب آهن اصفهان گفت: بسيج و بسيجيان وارثان خون شهدا هستند و بايد وظيفه خطير خود كه توليد در جبهه صنعت است را با روحيه جهادي همچون ايثارگران دوران دفاع مقدس به نحو احسن به انجام رسانند .
کد خبر: ۸۹۶۵۷۰۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبر گزاری بسیج  لنجان از ذوب آهن اصفهان،   نشست فرماندهان بسيج وزارت تعاون ،كار و رفاه اجتماعي و سازمان هاي تابعه با مهندس احمد صادقي مدير عامل شركت با حضور سردار ميرابي فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و مشاور وزير، كريمي فرمانده حوزه مقاومت بسيج بانك رفاه كارگران، شاهسون فرمانده بسيج بانك توسعه تعاون و برخي از ديگر مسئولين بسيج سازمان هاي تابعه وزارت مذكور ،  در سالن جلسات مديريت بازاريابي و فروش اصفهان برگزار و پيرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد .

مهندس صادقي مدير عامل شركت در اين نشست گفت : ذوب آهن اصفهان در نيم قرن گذشته علاوه بر توليد محصولات فولادي توانسته است در مسائل فرهنگي و اجتماعي پيشتاز باشد .  يكي از شاخص هاي مطلوب اين فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي ،‌ بسيج شركت است كه توانسته خدمات ارزنده و بسيار شايسته اي ارائه كند . وي افزود : بسيج و بسيجيان وارثان خون شهدا هستند و بايد وظيفه خطير خود كه توليد در جبهه صنعت است را با روحيه جهادي همچون ايثارگران دوران دفاع مقدس به نحو احسن به انجام رسانند .

مهندس صادقي ، با اشاره به اينكه ذوب آهن اصفهان به لحاظ تعداد شهدا ، جانبازان و ايثارگران در زمره برترين شركت هاي ايران مي باشد ،‌گفت : اين امر نشان از روحيه بالاي ايثار در شركت دارد كه در شرايط بحراني ، اثرات خود را به خوبي نشان مي دهد و  استقامت و صبوري بسيج  را جلوه گر مي سازد .

 وي به فراز و نشيب هاي اقتصادي شركت اشاره نمود و گفت : با تمهيدات صورت گرفته بخشي از بدهي هاي شركت پرداخت شده و شرايط ذوب آهن در سال 1397 بهتر خواهد شد كه حاصل همت تلاشگران ذوب آهن  است  .

وي گفت : پيش بيني بازار و توليد محصولات جديد يكي از ملزومات شركت هاي بزرگ صنعتي است و از اصول رقابت در بازارهاي جهاني مي باشد و ذوب آهن اصفهان سعي كرده در اين امر همواره يكي از پيشتازان باشد.

سردار سيد محمد ميرابي فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي نيز در اين نشست گفت : اقدامات بسيار موثري در حوزه بسيج در ذوب آهن اصفهان صورت گرفته است كه اين امر نشان از روحيه بسيجي مديريت عالي شركت و بسيجيان شاغل در ذوب آهن دارد .

 وي افزود : حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان ذوب آهن اصفهان با اقدامات موثر توانسته است رتبه اول را در استان كسب كند و اين حوزه با تعامل با ديگر شركت ها و حوزه هاي مقاومت بسيج مي تواند اين اثر بخشي را به ديگر ارگان ها و نهاد ها انتقال دهد .

سرهنگ اميدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان به موفقيت اين حوزه در كسب رتبه اول استان اصفهان اشاره كرد و گفت : اعزام كاركنان و خانواده هاي ذوب آهن با 30 دستگاه اتوبوس تا مرز چزابه جهت پياده روي اربعين ، ايجاد موكب در خاك عراق و ارائه روزانه 1500 پذيرايي ، اعزام 10 كاميون كمك هاي اهدايي كاركنان و بسيجيان به مناطق زلزله زده كرمانشاه و سرپل ذهاب ، احداث 2 باب واحد مسكوني جهت محرومين و 3 باب مدرسه در سطح استان و شهرستان ، اعزام 2 هزار نفر از پرسنل و خانواده ها به كاروان راهيان نور، برگزاري جشنواره علمي و پژوهشي شهيد تهراني مقدم و ... از اقدامات مهم حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان مي باشد.

،

ارسال نظرات
پر بیننده ها