در ۹دی شماره ٢٩٧ ام می خوانید:
٢٩٧ امين شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه دوم دي ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۴۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ٢٩٧ امين شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه دوم دي ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی با عنوان «آغاز شفافيت از خانه و مدرك تحصيلي روحاني» گزارشی است درباره راستي ازمايي اظهارات روحاني مبني بر ضرورت شفافيت مسئولان در ارتباط با مردم.

پرونده ويژه ۹دى اين هفته با عنوان «قلب تهران نياز به جراحي دارد»! مطالبی پیرامون آلودگي هواي تهران و سياسي كاري مديريت شهري و دولتي در لين قضيه و همچنين پيدا نبودن شهردار تهران در اين ايام منتشر كرده است. «واردات كثيف و آلودگي سياسي» از مطالب اين پرونده است كه به دروغ پردازيهاي زنگنه و ابتكار درباره آلايندگي بنزينهاي داخلي و وارداتي پرداخته است.

یادداشت اول ۹ دی این هفته را محمدصادق شهبازي درباره نحوه انتقاد از مسئولين و انقلابيگري و محافظه كاري نوشته است.

بخش چهلم از سلسله مطالب کتاب هاشمی از نگاهی دیگر نوشته کامران غضنفری، با عنوان «اصلاح طلبي صد درصد آمريكايي» در صفحه جریان شناسی منتشر شده است.

گزارش ویژه صفحه اقتصادی ۹دی با عنوان «كاش هنوز به راي مردم چشم داشتيد» گزارشی در مقايسه ادعاهاي روحاني در ايام انتخابات و عملكرد دولت دوازدهم درباره يارانه و قيمت بنزين منتشر کرده است.

همچنین در ۹دى ٢٩٧ام گفتارها و نوشتارهایی از دیگر شخصیت ها منتشر شده است: دكتر شهريار زرشناس، دكتر حسين كچوئيان، عزت الله ضرغامي، حجت الاسلام پژمانفر، محمد ايماني، حسین شمسیان، حجت الاسلام علی مهدیان، محمدمهدي دادمان، عبدالجواد كنعاني و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت ارتباط با شماره ۰۲۱۳۳۵۰۸۷۰۶ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

ارسال نظرات