صانعی گفت: اگر تصحیح متن تمام شود از بهمن ماه پیش تولید کار شروع می شود. بازیگرانی را برای بازی در سریال به ویژه نقش شهید در ذهن دارم اما باید دید در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر چه پیش می آید.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۶۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی "شهید حججی" درباره آخرین روند طی شده این سریال تا امروز گفت: فیلمنامه به شکل کامل نوشته شده و در حال حاضر متن سریال در مرحله تصحیح به سازمان سازمان صدا و سیما ارائه شده است.

وی درخصوص تغییرات احتمالی افزود: به احتمال زیاد در فضاها و لوکیشن های گنجانده شده در فیلمنامه اصلاحاتی انجام خواهد شد.

شهید حججی
دستیار کارگردان "شهید حججی" درباره پیش تولید سریال اظهار کرد: اگر تصحیح متن تمام شود از بهمن ماه پیش تولید شروع می شود. بازیگرانی برای بازی در سریال شهید حججی به ویژه نقش شهید در ذهن دارم اما باید دید در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر چه پیش می آید.

صانعی درباره روندی که سریال "شهید حججی" تا پیش از این طی کرد توضیح داد: سریال "شهید حججی" به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش می شود. نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سریال "شهید حججی" بر عهده رسول صانعی است و وی به همین دلیل تحقیقات بسیار زیادی برای این مجموعه انجام داده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت سریال 26 قسمتی "کارگاه 48" بیان کرد: تلویزیون هنوز تصمیمی درباره تولید "کارگاه 48" نگرفته و مشخص نیست چه زمانی به تولید برسد.

شهاب حسینی
این برنامه ریز خاطرنشان کرد: نگارش اثر
سال 95 به پایان رسید و به دلیل درگذشت حمید آخوندی تهیه کننده کار متوقف شد. نویسنده سریال "کارگاه 48" رسول صانعی، لوکیشن اصلی این سریال پایگاه هوایی شهر اصفهان و موضوع آن درباره تولید قطعه‌ای مهم از هواپیمای F14  یکی از مهمترین هواپیماهای جنگنده در دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است. حضور شهاب حسینی در سریال "کارگاه 48" برای نقش شهید عباس بابایی قطعی است اما در حال حاضر هیچ چیز درباره زمان شروع اثر مشخص نیست.

ارسال نظرات