سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: باید آرمانهای 9 دی در ذهن و افکار مردم باقی بماند چرا که 9 دی روز میثاق مردم بصیر با ولایت است و امت ایران همیشه با دشمنان ولایت مبارزه کرده و خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۹۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

آرمانهای 9 دی باید در ذهن و افکار مردم تداعی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در نشست هادیان سیاسی خلخال گفت: باید آرمانهای 9 دی در ذهن و افکار مردم باقی بماند چرا که 9 دی روز میثاق مردم بصیر با ولایت است و امت ایران همیشه با دشمنان ولایت مبارزه کرده و خواهد کرد.

حجت الاسلام فیاضی با تاکید بر اینکه باید نسبت به فتنه های بوجود آمده در بین کشورهای اسلامی آگاه سازی بیشتری انجام شود گفت: داعش و گروه های افراطی زاییده استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار است و هم اکنون حذف این گروه جنایتکار بدست آزادیخواهان در سوریه و عراق سیلی محکمی بر پیکره استکبار جهانی بود.

وی گفت: جهان کنونی دارای دو جبهه استکبار و جبهه مقاومت است که جهان استکبار به دست آمریکا و جبهه مقاومت به دست جمهوری اسلامی ایران مدیریت می شود.

فیاضی گفت: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که نمیتواند با جنگ وتحریم های متعدد فلج کننده ایران را وادار به تبعیت از خواسته های نامشروع خود کند به همین جهت تصمیم گرفتند با ایجاد فتنه داخلی بین مسلمانان آنها را تضعیف کرده و به خواسته های خود برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: استکبار امروز در سرزمین عربستان وهابی یافته و سردمداران این رژیم خودفروخته را تحریک کرده که جمهوری اسلامی ایران و شیعه را خطری برای نسل های افراطی و وهابی معرفی کنند و نظر دنیای اسلام را نسبت به تخریب ایران منفی نشان دهند که خوشبختانه با آگاهی مسلمین دنیا خودشان روز به روز اعتبارشان را از دست می دهند.

ارسال نظرات