مستند ساز کشورمان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
برمهانی گفت: این به این معنی نیست که گروه از انجمن کوچکتر است گروه یعنی اینکه به لحاظ تشکیلاتی و ساختاری سر جای خود و به شکل درست قرار بگیرند.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۴۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

محسن برمهانی مستند ساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر اهمیت سینمای دفاع مقدس  گفت: به نظر من یک کار غلطی صورت گرفته ما یک بنیاد روایت داریم که همان بنیاد روایت فتح قدیم است که می خواهد نام و یاد و نگاه شهید آوینی را زنده نگه دارد و فعالیت های هنری رسانه ای بسیج را سامان دهد. قبلا همین مجموعه ها با نام انجمن فعالیت می کردند که انجمن نبودند چرا که انجمن یعنی جایی که کار صنفی انجام دهند که اینها هیچ کدام کار صنفی نمی کردند.

وی افزود: درواقع کار انجمن صنفی نمی تواند زیرمجموعه یک ساختاری مثل بسیج قرار بگیرد با این مدلی که بنیاد روایت دارد بنابراین چیزی که من خبر دارم از فعالیت هایی که آنجا صورت گرفته باید اینها تبدیل به گروه شوند و این به این معنی نیست که گروه از انجمن کوچکتر است گروه یعنی اینکه به لحاظ تشکیلاتی و ساختاری  سر جای خود و به شکل درست قرار بگیرند.

مستند ساز کشورمان بیان داشت: مثل این است که گروه فیلم و سریال شبکه یک فیلم مختار را می سازد و فیلم های معمولی تری هم می سازد و این معنی اش این نیست که چون گروه است کار کوچکی است در واقع می شود گروه فیلم و سریال یا گروه فیلم گروه سینما و انجمن سینمای دفاع مقدس و گروه عکس و گروه مستند و این دیگر تقسیم وظایفش هم درست تر و بهتر است این چیزی است که اتفاق افتاده و خیلی ها وارد فضا شدند و جبهه ایجاد کردند و اسم تغییر کرده ولی این ربطی به نوع فعالیت ها ندارد.

برمهانی گفت: من به نظرم مدیریت جدید باید یک نگاه تغییراتی ساختاری  داده  برای اینکه بهتر بتواند کار کند و برند روایت فتح به شکل درست آن فعال باشد. این در واقع بزرگ کردن برند روایت فتح است نه کوچک کردن انجمن سینمای دفاع مقدس یا انجمن عکس دفاع مقدس. اینها گروه های تولیدی هستند که باید تولید انجام دهند مثل صدا و سیما که در آن شأن یک مدیر گروه مثل مدیر کل است و جایگاه بزرگی در شبکه های تلویزیونی است.

 

 

 

ارسال نظرات