مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس:
حجت الاسلام درویشی گفت: 9دی , روزبصیرت مردم کشور تجدید میثاق با ولایت است.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۹۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان , حجت الاسلام  درویشی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه بندرعباس  با اشاره به اهمیت  9دی در  تاریخ رسمی  کشور  گفت: 9 دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گذاری شده  و این روز از اهمیت خاصی برخوردار است .

 

 مسئول  دفتر نمایندگی  ولی فقیه  سپاه ناحیه  بندرعباس  با بیان اینکه درسال 88دشمن با برنامه ریزی دنبال براندازی نظام  بود افزود:  اگر برگردیم به اتفاقات  قبل از فتنه 88دشمن با برنامه ریزی که داشت به دنبال این بود که نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد و هدف اونها جریان خاصی نبود بلکه ما در عاشورای 88به دنبال شعارهایی بودند که بر علیه اصل اسلام ،بر علیه اصل انقلاب و برعلیه اصل ولایت فقیه یعنی دشمن این رو نشانه گرفته بود .

 

  وی اظهار داشت : مردم وقتی دیدند که بحث جریانی نیست از هر طیفی و از هرجناحی وقتی مشاهده کردند که پرچم ابا عبدلله الحسین را دارند اتش میزنند مثل شامیان در سال 61هجری در واقعه کربلا که پایکوبی و. رقص داشتند در فتنه 88جمهوری اسلامی هم امدن پایکوبی با رقص و ساز بر علیه عاشوراییان قیام کردند .اینجا مردم به این نتیجه رسیدند که برای دفاع از اسلام و قران و ولایت وارد میدان  شوند و خودجوش مردم حضور پیدا کردند و در روز 9دی پاسخ محکم و کوبنده ای دادند و این 9دی در ذهن همه ماندگار شدهاست.

 

وی یادآورشد :  ما باید برای جا انداختن این مسئله بسیار تلاش بکنیم چرا با گرا میداشت 9دی و حضور پرشور در 9دی ماه میتواند یکبار دیگر لبیک به فرمان مقام معظم رهبری داشته باشیم و یکبار دیگر برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه پرشور حضور داشته باشیم لذا لازم میدانیم دعوت بکنیم از آحاد مردم برای حضور پرشور در مراسم بسیار انقلابی که انشالله تعالی حضور را داشته باشند .

ارسال نظرات