در بخشی از این نامه آمده است:دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با نیت مقدس شکل گرفت و با اهداف اصلی انقلاب همراهی داشت ولی متاسفانه کم کم جولانگاهِ یک جریان سیاسی خاص شد که اوج آن هم در فتنه ۸۸ آسیب های زیادی را متحمل نظام و مردم کرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۳۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،   نامه 11دفتر بسيج دانشجويى دانشگاه هاى آزاد استان گيلان خطاب به دكتر ولايتى که متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ولایتی
رئیس محترم هیئت موسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی

 سلام علیکم؛
▪️خدا را شاکریم که بعد از گذشت حدود 3 دهه از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بالاخره این نهاد علمی-فرهنگی مسیر بازگشت به سمت آرمان های انقلاب را در پیش گرفته و از یک تهدید برای انقلاب اسلامی تبدیل به یک فرصت برای مقابله با معاندان داخلی و خارجی شده است.

▪️هرچند دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با نیت مقدس شکل گرفت و با اهداف اصلی انقلاب همراهی داشت ولی متاسفانه کم کم جولانگاهِ یک جریان سیاسی خاص شد که اوج آن هم در فتنه ۸۸ آسیب های زیادی را متحمل نظام و مردم کرد.

▪️آقای دکتر ولایتی متاسفانه هنوز هم عده ای بعد از تغییر مدیریت در راس همچنان در لایه های میانی مدیر هستند كه در برابر تغيير مقاومت مى كنند و قصد ندارند متوجه شوند دیگر دوران فساد ، اشرافیت ، رانت و باج خواهی به اتمام رسیده و به قول شما کشتیبان را سیاستی دیگر آمده است؛ فلذا دست از کارشکنی و ایجاد موانع بر سر راه تشکل های دلسوز مومن و دغدغه مند انقلابی بر نمی دارند.

▪️از این رو بسیج دانشجویی همکاری خود را در راستای حرکت مجاهدانه جنابعالی یعنی سم زدایی و پاکسازی اندیشه های مریض و معاند نسبت به انقلاب از این دانشگاه اعلام می دارد و از خداوند متعال برای شما در این مسیر آرزوی توفیقات روزافزون را خواستار است.

▪️باشد که دانشگاه آزاد اسلامی مبدل به خط مقدم انقلاب در عرصه های علمی و فرهنگی شود.
 والسلام علی من تبع الهدی

ارسال نظرات