خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر هشترود در نشست مشترک با شهردار و خبرنگاران این شهرستان با اشاره به تلاش اعضای شورای شهر در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان گفت: در چند ماه اخیر تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری هشترود در جهت رضایت مندی شهروندان بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۴۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

رضایت شهروندان هدف شورای شهر هشترود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا شقاقی پور اظهار داشت: وظیفه شورای شهر دعوت مردم به مشارکت در امور شهری است و انصافا مردم نیز در این چندماه مشارکت خوبی در تحقق این امر مهم داشته اند، هشترود نیازمند همدلی و همزبانی و ارائه راهکارهای خردمندانه برای خفظ شهر و آبادانی است.

وی افزود: منتخبین دوره پنجم شورای شهر بعد از بررسی های متفاوت و بنا به پیشنهاد شهروندان آقای محمدی را که فردی متخصص و با انگیزه بود به سمت سرپرستی شهرداری هشترود انتخاب کرد و شهروندان نیز از این انتخاب ابراز رضایت کردند.

شقاقی پور در مورد شایعات استعفای سرپرست شهردار از سمتش نیز تصریح کرد: آقای محمدی چند روز پیش بحث استعفا را به علت مشکل اداری و دوشغله بودن مطرح کردند ولی چون هنوز حکم شهرداری وی هنوز صادر نشده بود و وی بصورت سرپرستی فعالیت می کرد نمی توانستیم در جلسه شورا بحث استعفا را مطرح کنیم بنابراین از فرصت استفاده کرده و به آقای محمدی فرصت دادیم تا بیشتر روی این قضیه تمرکز کرده و این مشکل را حل کند.

وی ادامه داد: اکثر اعضای شورا موافق با ادامه فعالیت آقای محمدی در سمت شهرداری هشترود هستند و اختلافی نیز بین اعضای شورای شهر و شهردار نیست هرچند اختلاف نظرها در برخی از مسائل وجود دارد که آنهم در یک کار گروهی عادی است.

این عضو شورای شهر هشترود اضافه کرد:‌ حکم شهرداری آقای محمدی در ۲۵ آذر صادر شده و اگر مشکل اداری وی حل نشود و خودشان نیز تمایلی برای ادامه همکاری نداشته باشند مجبور هستیم در جلسه آینده شورای شهر مساله استعفا را مطرح کرده و در مورد گزینه های بعدی برای سمت شهرداری بحث کنیم.

وی بیان کرد: هرچند توافقات ابتدائی نیز بین اعضای شورای شهر بر این شده در صورت عدم همکاری با آقای محمدی فعلا تا انتخاب یک شهردار جایگزین، بتوانیم از وی به عنوان سرپرست شهرداری استفاده کنیم تا جریان اموراز روال نیفتد.

شقاقی پور ابراز کرد: فصل کاری سال ۹۶ به اتمام رسیده و تلاش مجموعه شورای و شهرداری برای جلب رضایت مندی مردم بود و بنا بر این است در بودجه ریزی سال ۹۷ به اولویت های کاری توجه شود. اعتقاد ما بر این است بودجه بندی باید بر مبنای وضع موجود و واقعیت ها باشد و منابع تحقق آنها نیز مشخص شود.

رئیس شورای شهر هشترود تاکید کرد: تلاش مجموعه شورا و شهرداری هشترود در جهت خدمت رسانی بهتر، توسعه متوازن شهری، پویائی و افزایش امید در شهروندان است و شهروندان مطمئن باشند اعضای شورای شهر در مسائل شهری دغدغه مشترکی دارند و در این زمینه متحد هستند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد ۹ ماهه شورای شهر هشترود نیز آماده است و قرار است در یک جلسه عمومی به سمع و نظر شهروندان برسد.

سرپرست شهرداری هشترود نیز در این نشست گفت: استعفای بنده از این سمت بدلیل دوشغله بودن است. در سال های گذشته روال بر این بود که با حفظ سمت می شد به عنوان شهردار نیز فعالیت کرد اما امسال این مورد را قبول نمی کنند.

محمدی افزود: در روز ۱۶ آذر استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد ام و در جلسه حضوری نیز مطرح کرده ام هرچند علاقه مند به ادامه فعالیت به عنوان شهردار هستم ولی این مشکل اداری مانع فعالیت می شود.

ارسال نظرات