طی احکامی از سوی استاندار کردستان؛

انتصاب ۲ مدیرکل جدید در استانداری کردستان

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان طی احکامی «علی مفاخری» را به عنوان مدیرکل حوزه استاندار و «هیرش رضایی» را به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۵۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزراری بسیج از کردستان، با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان " مدیرکل دفتر استاندار" منصوب می‌نمایم.

با اتکال به خداوند منان، ضمن بهره‌مندی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری "مدظله‌العالی" و سیاست‌های رئیس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید با ایجاد هماهنگی فی مابین مجموعه استانداری و تعامل سازنده با دیگر ادارات و نهاد‌های استان، با حفظ کرامت مراجعین محترم به ویژه اندیشمندان، هنرمندان و نخبگان جامعه و تلاش لازم برای حل مشکلات ایشان، موفق باشید.

استاندار کردستان همچنین در حکمی نیز هیرش رضایی را به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب کرد.

در متن حکم استاندار کردستان خطاب به "هیرش رضایی" آمده است:

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان «مدیر کل روابط عمومی استانداری» منصوب می‌نمایم.

مقتضی است ضمن مبنا قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های رییس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید، با تعامل سازنده و متقابل با خبرنگاران، دست‌اندرکاران و صاحبان رسانه‌های جمعی در انعکاس صادقانه و مفید اخبار و اطلاعات جهت آگاهی بخشی به جامعه و مردم شریف استان موفق باشید

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار