خبرهای داغ:
به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود؛

برگزاری سومين كنفرانس پردازش سيگنال و سيستم هاي هوشمند ايران در شاهرود

سومین کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند ایران با همکاری دانشکده مهندسی کامپیوتر و دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۵۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت دانشکده‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود، سومین کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند ایران به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار شد.
در افتتاحیه این کنفرانس دکتر حمید حسن پور به عنوان دبیر اجرایی کنفرانس به ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای کار کنفرانس و دریافت تعداد ۲۰۰ مقاله تخصصی در محور‌های همایش پرداخت و گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته به تعداد ۷۰ مقاله در این کنفرانس پذیرفته شدند که همه آن‌ها به صورت شفاهی ارایه شد.
دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در افتتاحیه این کنفرانس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کمیته علمی و اجرایی و همچنین دبیران کنفرانس به ارائه گزارش مختصری از دانشگاه، دانشکده ها، رشته‌ها و دانشجویان پرداخت. رئیس دانشگاه همچنین در خصوص اهمیت دانشگاه کارآفرین و اقدامات صورت گرفته در این خصوص به حاضرین در جلسه افتتاحیه ارائه داد.
در این کنفرانس تعدادی مقاله خارجی وجود داشته و همچنین پرفسور سون از دانشگاه کنکوردیا و دکتر محمدعلی خان از دانشگاه موریس به عنوان سخنران کلیدی بوده اند.
لازم به ذکر است این کنفرانس که با همکاری و حمایت قطب علمی سامانه‌های پردازش دیجیتال، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه صنعتی امیر کبیر و پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شده است در طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به ارائه مقالات در زمینه‌های پردازش سیگنال، پردازش تصویر، پردازش صوت و گفتار، پنهان سازی داده ها، محاسبات نرم، شبکه‌های کامپیوتری، بینایی ماشین، تحلیل و بازشناسایی الگو، داده کاوی، سیستم‌های هوشمند و شبکه‌های الکتریکی هوشمند پرداخته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها