مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند:

نهم دی اوج بیداری و بصیرت مردم بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند در جمع کارکنان این ناحیه، با بیان اینکه اوج بیداری و بصیرت مردم را می‌توان در ۹ دی مشاهده کرد، گفت:‌ در ۹ دی نیز مردم احساس کردند که فتنه از ناحیه بیگانگان مدیریت می شود و با حضور خود به همه تحرکات جریان فتنه پایان دادند.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۵۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن زاده  با اشاره به اینکه حماسه 9دی 1388 در طول سه دهه تاریخ انقلاب، بی نظیر بود، اظهارکرد: بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت مسلمان ایرانی در این روز متجلی شد و این حماسه برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار خواهد ماند.

نهم دی اوج بیداری و بصیرت مردم بود

وی اظهارداشت : فتنه سال 88 یک حادثه عادی ومعمولی نبود بلکه حادثه ای در حد واندازه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، زمانی که عوامل استکبار درداخل کشور برای به نتیجه رساندن فتنه با شکست مواجه شدند اطلاعاتی جمع آوری کردند و به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند تحریم ها در مورد ایران جوابگو باشد باید از راه تحریم اقتصادی وارد شوند.

حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: به طور قطع حماسه ۹ دی متعلق به مردم و برخاسته از متن ملت و آگاهی و شعور سیاسی و دینی آن ها بود که با پاسخ به موقع به ندای رهبری شکل گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها