خبرهای داغ:
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین اذعان کرد: رای منفی سازمان ملل در خصوص تغییر پایتخت از تل‌آویو به قدس علاوه بر انزوای آمریکا نشان از افول قدرت پوشالی استکبار و تغییر معادلات سیاسی-اجتماعی جهانی و همچنین شجاعت دولتمردان وابسته به غرب برای زدن حرف متفاوت است.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۷۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

طیب ملکی‌پور رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون مخالفت سازمان ملل با پایتخت بودن قدس اظهار کرد: سازمان ملل با صدور قطع‌نامه ای با پایتخت بودن قدس به صورت قاطع رای منفی داده‌اند و این رای قاطع به نوعی انزوا را برای امریکا به همراه داشته است.
وی ادامه داد: رای منفی سازمان ملل در خصوص تغییر پایتخت از تل‌آویو به قدس علاوه بر انزوای آمریکا نشان از افول قدرت پوشالی استکبار و تغییر معادلات سیاسی-اجتماعی جهانی و همچنین شجاعت دولتمردان وابسته به غرب برای زدن حرف متفاوت است که البته این شجاعت ظاهری حتی در این حد حاکی از فشار افکار عمومی بر حاکمان وابسته می باشد.
نایب رئیس مجمع بسیج استان تشریح کرد: همراهی کشورهای اسلامی و مخالفت قاطعانه‌شان با پایتخت شدن قدس موضع مشترکی قابل تقدیر وامید وار کننده است اما اشتراک همه کشورها مثل این موضوع کاری دشوار وسخت بوده و همین تفرق باعث جولان استکبار و ایادی آن شده است.
این مسئول در ادامه تبیین کرد: البته این امر مبارک که نتیجه شیرین آن باعث اعتماد به نفس، خودباوری و عزت سیاسی در جهان اسلام و هم‌چنین دلگرمی فلسطینی ها شده نیازمند تکرار، بررسی و پیگیری موارد مشابه دیگر است.
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین خاطرنشان کرد: هم مردم و هم حاکمان کشورها باید پیگیر این حرکت های ارزشمند باشند و اجازه ندهند استکبار با تفرقه صاحب منابع منطقه شده و خون مردم مظلوم وبی‌گناه را بریزد.
ملکی‌پور در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: مردم مسلمان باید با تمسک به خدا، پیامبر، قرآن و اهل‌بیت و هم‌چنین مشترکات فی‌مابین عزت را از خداوند و دین پیگیر باشند و مطالبه کنند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها