سردار نقدی:

نتیجه سازش ذلت و نتیجه مقاومت شرافت است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: نتیجه سازش ذلت و نکبت، ولی نتیجه مقاومت، شرافت و انسانیت است.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۹۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمد‌رضا نقدی شب گذشته در هشتمین یادواره ۴۴ شهید دانشکده فنی شهید منتظری مشهد اظهار داشت: امریکا امروز زمین گیر شده است و رابطه با امریکا مبتلا شده به فساد را به همراه دارد.

وی به نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، تسلیحاتی، فرهنگی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است و این پیشرفت‌ها را مدیون شهدا و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه اظهار داشت: اگر در جایی نتوانستیم پیشرفت کنیم به دلیل عدم اطاعت از ولایت و الگوگیری سبک زندگی شرقی و غربی بود.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: از گردنه‌های سخت عبور کرده‌ایم و امروز باید انقلاب در عدالت‌نمایی‌ها، مسیر خود را گم نکند چراکه هر چقدر به قیام امام زمان (عج) نزدیک می‌شویم فتنه‌ها خود را به حقیقت نزدیک‌تر می‌کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه هزینه سازش از مقاومت بسیار بیشتر است، افزود: مردم ایران نتیجه مقاومت را چشیده اند و کرده و در برابر دشمن تا دندان مسلح با کمتر از پنج درصد تجهیزات خود ایستادگی کرده و به پیروزی رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه سازش ذلت و نکبت، ولی نتیجه مقاومت، شرافت و انسانیت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: آل سعود و برخی از کشور‌های منطقه مدلی از سازش هستند که در حقیقت نوکر آمریکا هستند.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: با برگزاری این محافل نشان می‌دهیم که تا اخرین نفس راه آنان را ادامه می‌دهیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها