فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تجلیل از پهلوان کریمی:
فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تجلیل از علیرضا کریمی پهلوان جوان کشتی ایران گفت: روزی ورزشکاران ما در قدس مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۲۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور  امروز در مراسم تجلیل از علیرضا کریمی قهرمان کشتی ایران در دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هنوز راه امام با همان صلابت در حال پیشروی است اظهار کرد: امام به نوزادها اعتماد کرد و گفت با آن‌ها شاه را از بین می‌برم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نابودی رژیم صهیونیستی گفت: این انقلاب نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت حجت است و این رژیم اشغالگر قدس باید از بین ببرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: این باعث مباهات است بعد از چهل سال یک جوان از گیلان و اشکورات رهرو آرمان‌های امام است.

عبدالله پور با بیان اینکه مظهر خشونت در جهان این رژیم صهیونیستی است گفت: مردم مظلوم فلسطین در زیر خشم صهیونیست‌ها قرار دارند و ان‌شاءالله روزی با پهلوان کریمی در قدس خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این جوان از دیار سرداران شهید بزرگی چون املاکی و خوش‌سیرت توانسته چنین کار بزرگی کند گفت: این حرکت قابل‌تقدیر است و باید از چنین ورزشکارانی حمایت شود و ان‌شاءالله روزی ورزشکاران ما در قدس مسابقات خود را برگزار کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: به هیچ متجاوزی اجازه نمی‌دهیم که هیچ فکری در سر بپرورانند و اگر رژیم صهیونیستی روزی دست از پا خطا کنند تل‌آویو و حیفا را شخم خواهیم زد.

 

ارسال نظرات