رئیس سازمان جامعه پزشکی هرمزگان از معاینه بیش از دو هزار و 200 نفر در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط تیم های پزشکی اعزام شده از سوی این سازمان در منزل، درمانگاه و بیمارستان ها و مراکز درمانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۲۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دکتر غلامعباس مومنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون چهار تیم پزشکی از سوی بسیج جامعه پزشکی هرمزگان به این مناطق اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه تیم چهارم به تازگی اعزام شده و به مدت دو هفته در منطقه حضور خواهد داشت، ادامه داد: سه تیم اعزامی به این مناطق از ماموریت خود بازگشته اند که در طول مدت استقرار این تیم ها (21 روز خدمت) در مجموع بیش از دو هزار و 200 نفر معاینه شده اند و یک هزار و 350 قلم دارو به ارزش بیش از 240 میلیون ریال در بین بیماران توزیع شده است.
رئیس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم های اعزام شده متشکل از پزشک متخصص، دستیار و گروه فنی می باشد که با هماهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به این مناطق اعزام شدند.
مومنی تصریح کرد: بسیج در حوزه محرومیت‌ زدایی و اقتصاد مقاومتی همواره پیشگام و پیشتاز می‌ باشد و بسیجیان سربازان ولایت و تفکر انقلابی و بسیجی یکی از پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی است و تلاش برای گسترش این تفکر در جامعه امری ضروری است.
وی یاد آور شد: بسیج و بسیجیان ما امروز با پیروی از ولایت فقیه نقش موثری را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای امام و انقلاب اسلامی دارند و ترویج تفکر بسیجی در جامعه به‌خصوص در بین نسل جوان و نوجوان به عنوان یک اصل ضروری است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآوردهای صورت گرفته دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.

ارسال نظرات