در ۹ ماهه نخست امسال هزار و ۵۳۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در قالب طرح «شوق زیارت» به سفرهای زیارتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۵۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گزارشی از اقدامات فرهنگی این نهاد را برای مددجویان تحت حمایت استان سمنان را در ۹ ماهه نخست امسال ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدابراهیم یوسفیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند در قالب برنامه «شوق زیارت» مددجویانی را که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند اعزام کند افزود: علاوه بر سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس، مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای تربیتی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه نخست امسال هزار و ۵۳۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان بااعتبار ۲۳۰ میلیون تومان در قالب طرح «شوق زیارت» به سفرهای زیارتی اعزام‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ مددجوی کمیته امداد استان سمنان بااعتبار ۱۱۲ میلیون تومان در پیاده‌روی اربعین حسینی سال جاری شرکت کرده و از این سفر معنوی بهره‌مند شدند افزود: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۳۲۰ مددجوی تحت حمایت این استان در قالب هشت کاروان بااعتبار ۱۶۰ میلیون تومان به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام شدند.

یوسفیان در ادامه بابیان اینکه در این مدت ۴۳۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در قالب اردوهای تربیتی و زیارتی بااعتبار ۱۰۸ میلیون تومان اعزام‌شده‌اند بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۳۰۰ مددجوی دیگر این استان از اردوهای تربیتی و زیارتی این نهاد بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اعزام ۳۲۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به سفرهای زیارتی و تربیتی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: برای اعزام این مددجویان ۶۸ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر اعزام مددجویان استان سمنان به اردوهای زیارتی و تربیتی در ۹ ماه نخست امسال، ۵۳۱ مددجو تحت حمایت این نهاد به اردوهای یک‌روزه اعزام شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها