خبرهای داغ:
پدر حجت‌الاسلام مالامیری گفت: شهید مالامیری بسیار با اخلاص بود و اصلاً خودنمایی نداشت و همین اخلاص باعث شده بود در زندگی موفق شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۶۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸

اخلاص رمز موفقیت شهید مالامیری بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام مالامیری در یادواره شهدای مدرسه علمیه فاطمی قم با اشاره به برخی از ویژگی‌های شهید مالامیری، گفت: شهید مالامیری در سال ۶۴متولد و در سال ۹۴ در سن ۳۰سالگی به شهادت رسید و از طلبه‌های اولین دوره مدرسه علمیه فاطمی بود.

وی بیان کرد: شهید مالامیری بسیار با اخلاص بود و اصلاً خودنمایی نداشت و همین اخلاص باعث شده بود در زندگی موفق شود.

پدر شهید مالامیری گفت: زمانی که شهید مالامیری در دوره راهنمایی بود، همیشه بعد از وضو دو رکعت نماز می‌خواند و سعی می‌کرد همیشه با طهارت باشد و همین طهارت باعث شده بود که وسعت رزق پیدا کند و به‌سرعت پایه‌ها را می‌خواند و تمام می‌کرد.

وی تصریح کرد: شهید مالامیری در ۲۶سالگی به جایی رسید که استادان حوزه از ایشان خواستند کفایه تدریس کند و تا سه سال، من و برادرهایش نمی‌دانستیم که او کفایه تدریس می‌کرد.

پدر اولین شهید مدافع حرم ابراز داشت: شهید مالامیری همیشه به دنبال راهی بود که در جهاد شرکت کند و یک بار هم تلاشی کرده بود که به لبنان برای مبارزه با اسرائیل برود، ولی نتوانسته بود از کشور خارج شود.

وی گفت: زمانی که جمعی از نیروهای قدس در قم درخواست کرده بودند که عده‌ای طلبه برای تبلیغ در بین رزمندگان اسلام به سوریه بروند، شهید مالامیری داوطلب شد که به سوریه اعزام شود.

حجت الاسلام مالامیری بیان کرد: بر اثر شلیک‌های مستقیم دشمن، چیزی از جنازه شهید مالامیری باقی نماند و همان طور که خواسته بودند تشییع جنازه هم برای ایشان انجام نشد.

ارسال نظرات