مسئول طرح کرامت حصار کرج در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
خدابنده لو بیان داشت: برای کاهش آسیب ها و تهدیدات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای نوجوانان که مخاطب اصلی و در معرض خطرات و سو استفاده کنندگان این فضاها هستند کلاس های آموزشی را برگزار می کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۷۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حسین خدابنده لو مسئول طرح کرامت منطقه حصار کرج در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی اظهار داشت: ما در طرح کرامت برنامه های مختلفی را برای کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی اجرا می کنیم.

خدابنده لو با بیان این مطلب افزود: در این طرح در رابطه با آسیب ها و تهدیدات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای نوجوانان و خانواده ها که مخاطب اصلی و در معرض خطرات و سو استفاده کنندگان این فضاها هستند کلاس های آموزشی را برگزار می کنیم تا خانواده ها دچار مشکل نشوند.

مسئول طرح کرامت منطقه حصار کرج خاطرنشان کرد: طرح کرامت طرح بسیار خوب و موثری است و می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد اما برای موفقیت بیشتر این طرح در رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی همه نهادها و ارگان ها باید با سپاه هماهنگ شوند و همکاری کنند و به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات