قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور خبر داد
قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور گفت: امسال اقدام مطلوبی که انجام شد این بود که برای اولین بار در کشور یک‌هزار و 800 موکب شناسنامه‌دار شدند.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۱۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار جمشید گودرزی قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور در همایش تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در مرکزیت ستاد اربعین ستاد اربعین امسال گفت: برای هماهنگی لازم برای همایش عظیم پیاده‌روی اربعین جلسات متعددی برگزار و در مرزهای عراق هماهنگی خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به اسکان بیش از یک میلیون 200 هزار زائر در مرزها گفت: علاوه بر اسکان این تعداد ستاد اربعین روزانه بیش از یک میلیون و 400 هزار وعده غذای گرم در بین زائران توزیع می‌کرد.

قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور تصریح کرد: خدماتی که به زائرین در ایام اربعین ارائه شد به همت مردم بود و بخش دولتی تنها در قسمت لجستیک، پشتیبانی کلی و زیرساخت‌های مراسم اربعین فعال بود.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه ستاد اربعین استان مرکزی یکی از استان‌های موفق در مراسم اربعین امسال بود، گفت: استان مرکزی در مراسم اربعین هم در داخل کشور و هم در عراق حضوری فعال داشت و روزانه بین 30 تا 40 هزار زائر را در  28 موکب استان پذیرایی می‌کرد.

وی افزود: استان مرکزی به نسبت استان‌های دیگر قابلیت‌های بهتری در مراسم اربعین از خود نشان داد و در موضوع خدمات شهری نیز اقدامات ارزنده‌ای داشت.

قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور تصریح کرد: امسال اقدام مطلوبی که انجام شد این بود که برای اولین بار در کشور یک‌هزار و 800 موکب شناسنامه‌دار شدند و در سال آینده نیز با مشارکت کشور عراق نسبت به تسهیل و صدور پروانه به موکب‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات