معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی:
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم خیر استان مرکزی در 8 ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۱۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه یکی از نیکوترین راه‌های مورد تأیید اسلام برای صرف مال، صدقه دادن آن درراه خداست، گفت: مردم استان مرکزی در 8 ماهه نخست امسال چهار میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت صدقات استفاده از روش‌های الکترونیکی است، گفت: سرعت و امنیت در پرداخت، عدم مراجعه مشترک، امکان گزارش‌گیری سریع و آنی مبلغ پرداخت‌شده بر اساس شماره اشتراک، کاهش هزینه در جمع‌آوری صدقات و سایر نذورات از مزایای پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند معادل ریالی وجوه صدقه را از طریق کد دستوری #۰۸۶*۸۸۷۷* ویا دانلود رایگان اپلیکیشن سکه از بازار و استفاده از گزینه نیکوکاری پرداخت کنند.

جلالی با اشاره به اینکه اعتمادسازی و جلب مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در حوزه مشارکت‌ها است، گفت: برنامه فرهنگ‌سازی، ایجاد و ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و اعتمادسازی، توسعه مشارکت‌های مردمی، احیاء و ترویج زکات، هماهنگی فعالیت‌های شبکه‌های مردمی و مؤسسات عام‌المنفعه از اقدامات کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: حامیان و خیران  انتظار دارند که آثار  و خدمات خود را در جامعه مشاهده کنند و حوزه مشارکت مردمی کمیته امداد دارای خروجی مشخص و شفاف‌سازی در همه امور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات