به همت حوزه دانش آموزی:

گفتمان دینی آسیب‌های اجتماعی درمدرسه سمیه کافی آباد برگزار شد

به همت حوزه دانش آموزی، گفتمان دینی آسیب‌های اجتماعی درمدرسه سمیه کافی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۶۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، باهدف افزایش میزان آگاهی دانش آموزان نسبت به مضرات و آسیب‌های اجتماعی، یک دروه گفتمان دینی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر جهت دانش آموزان دبیرستان سمیه از توابع بخش خضرآباد برگزار شد.
در این برنامه که مورد استقبال دانش آموزان واقع گردید حجت الاسلام پورقیومی آسیب را صدمه دیدن وصدمه زدن به جسم یا روح یا هر دوی آن‌ها از سوی برخی نسبت به برخی دیگر از اعضای جامعه معنا کرد .
و‌ی گفت: این طور نیست که انسان‌ها به طور مطلق آزاد باشند تا در راستای تأمین خواسته‌ها ونیاز‌های درونی و بیرونی فردی، خانوادگی ویا اجتماعی خود هر جور که تمایل دارند رفتار نمایندچون در این صورت خانواده و خصوصا جامعه به هرج و مرج مبتلا می‌شود و آسیب‌های زیادی را نیز به دنبال دارد. 
مسئول اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در ادامه سخنانش با برشمردن برخی از مصادیق آسیب‌های اجتماعی توصیه‌های لازم را برای دور ماندن از خطرات وتبعات این آسیب‌ها به مخاطبین ارائه کرد وهمگان را به فرمان برداری از دستورات دینی فرا خواند.
وی خاطر نشان کرد: رعایت چارچوب و ضوابط دینی است که ضامن سلامتی دین، اعتقاد واخلاق در جامعه است. درادامه به سوالات کتبی و شفاهی حاضرین توسط ایشان پاسخ داده شد و در پایان تعدادی از ممتازین این برنامه هدایایی دریافت کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار