خبرهای داغ:
با حضور مسئولین ادارت و ارگان های شهرستان مجمع عالی بسیج در سپاه ناحیه هرسین برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۸۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گطارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, با حضور مسئولین ادارت و ارگان های شهرستان مجمع عالی بسیج در سپاه ناحیه هرسین برگزارشد

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولین شهرستان اظهار داشت: با همکاری و همدلی و همفکری مسئولین میشود مشکلات شهرستان را تا حدود زیادی مرتفع کرد.

 

وی افزود: از روسای ادارت تقاضا داریم که در جلسات کارگروه ها شرکت کنند و و مشکلات شهرستان را با هم بررسی کنند که سل آینده همین مراحل را تکرار نکنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن ابراز گله مندی از برخی سنگ اندازی ها در  ساماندهی محله مهدیه تصریح کرد: متأسفانه در بحث ساماندهی محله مهدیه بجای اینکه بیایند و از کارهای صورت گرفته به دلیل اینکه با وجود هزینه 110میلیونی کارهای زیادی صورت گرفته بود تقدیر شود متأسفانه اخباری مبنی بر سنگ اندازی در راستای قطع بودجه پرژه به گوش میرسد.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: مسئولین اگر هم اشتباهی در این زمینه صورت گرفته بایستی با همفکری و تعامل این مشکلات را مرتفع می کردند نه اینکه با نامه نگاری جلوی بودجه را بگیرند، این ظلم به شهرستان است اگر اینکار به شرکت های خصوصی واگذار میشد نزدیک به یک میلیارد هزینه داشت.

 

در ادامه حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین طی سخنانی اظهار داشت: در بحث مشکلات شهرستان لازم است که مدیران با رویکرد انقلابی و جهادی وارد شوند.

 

وی افزود:  ما در هرسین مسائل و مشکلات متعددی داریم که اهم آنها بیکاری، اعتیاد و طلاق است این شهر افتخاراتی داشته که درجه یک بوده است و آنرا با عالمانش میشناسند.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تمام شد مسئولین توضیح دهند برای مردم چکار کرده اند، البته بخشی هم به خود مردم بر میگردد ولی بخش دیگر متوجه مسئولین است که باید الگو سازی کنند و راه درآمد زایی را به مردم نشان دهند.

 

 
 
ارسال نظرات