مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در پایگاه شهید باهنر نجف آبادشهدا را سرمایه‌های بزرگ انقلاب معرفی و تصریح کرد: مقام شهید یعنی حیات جاودان و مغفرت گناهان و به طور کلی شهدا به اهل بیت پیوند خورده اند.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۵۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در این جلسه شهدا را سرمایه‌های بزرگ انقلاب معرفی و تصریح کرد: مقام شهید یعنی حیات جاودان و مغفرت گناهان و به طور کلی شهدا به اهل بیت پیوند خورده اند.
وی بیان داشت: شهید رجایی برای تمام ریئس جمهور‌ها حجت است، شهید بهشتی برای قوه قضاییه، شهدای بازاری برای بازاریها، شهدای روحانی برای روحانیت و... و. اما شهدای مدافع حرم برای آحاد مختلف مردم حجت هستند.
وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم به منزله چراغ هدایت در جامعه امروز هستند و سعی کردند با این جهاد در مقابل دشمنان اسلام بایستند.
شیخ زاده ابراز داشت: بی تردید مقام معظم رهبری به ما آموختند که در مقابل تروریست‌ها و ابرقدرت‌ها بابستیم و پشت آن‌ها را به خاک بمالیم و شهدای مدافع حرم این را در عمل به ثبت رساندند.
وی فرهنگ شهادت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) راجامعه دانست و افزود:امروز این فرهنگ در مقابل فردگرایی و غرب گرایان قرارگرفته است و به آن ها نشان داده اند که فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برای بقاء ولایت است.
ارسال نظرات