خبرهای داغ:
با سخنرانی امام جمعه خورزوق

برنامه ماهانه میثاق با شهدا پایوران سپاه ناحیه برخوار برگزار شد

امام جمعه خورزوق گفت: افزایش عمر، برکت یافتن ثروت، دفع بلا، آسان شدن حساب در قیامت، از بین رفتن دشمنی ها، کفاره گناهان و خوب شدن اخلاق ها از آثار صله رحم برای انسان ها است.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۷۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، برنامه ماهانه میثاق با شهدا پایوران و نیروهای وطیفه سپاه ناحیه برخوار در گلزار شهدای شهر خورزوق با سخنرانی حجت الاسلام حق شناس امام جمعه شهر خورزوق برگزار شد.
امام جمعه خورزوق در این مراسم با اشاره به اهمیت صله رحم در اسلام، گفت: خداوند در مورد ارحام از انسان ها بازخواست می کند؛ چرا که اقوام انسان ها بال های آن ها هستند و خداوند مراقب کارهای ما است.
حجت الاسلام و المسلمین حق شناس افزود: کمک جانی، کمک مالی، کمک فکری، کمک عاطفی و آزار نرساندن به ارحام از جمله کارهایی است که می توانید با آن صله رحم انجام دهید.
وی خاطرنشان کرد: افزایش عمر، برکت یافتن ثروت، دفع بلا، آسان شدن حساب در قیامت، از بین رفتن دشمنی ها، کفاره گناهان و خوب شدن اخلاق ها از آثار صله رحم برای انسان ها است.
این سخنران با بیان این که بالاترین صله رحم، محبت ورزیدن به اهل بیت علیهم السلام است، یادآور شد: یکی از وظایف ما اکرام و زیارت و موقع شنیدن نام آن بزرگواران صلوات فرستادن است.
میزبان برنامه زیارت و میثاق با شهدا پایوران سپاه ناحیه برخوار در گلزار شهدای شهر خورزوق، شهرداری و شورای شهر خورزوق بود.

ارسال نظرات