اختلاط گندم در مازندران برای افزایش بهبود کیفیت پخت نان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: روی اختلاط گندم باید مدیریت شود و برای ارتقای کیفیت آرد استحصالی از طریق بهبود دهنده‌های مختلف بررسی و دقت نظر صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۳۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ در نشست با کارشناسان کنترل کیفیت آرد گفت: باید با تکنولوژی و بهره گیری از صنعت در ارتقای کیفیت آرد تلاش کرد.

وی افزود: وظیفه مسئولین فنی کنترل کیفی کارخانجات آرد به عنوان یک کارشناس کنترل کیفیت و بررسی محصولات و فرآیند‌های صنعتی برای مطابق بودن با استاندارد‌های کیفیت ملی و بین المللی است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: روی اختلاط گندم باید مدیریت شود و برای ارتقای کیفیت آرد استحصالی از طریق بهبود دهنده‌های مختلف بررسی و دقت نظر صورت پذیرد.

جعفری افزود: قبل از فصل خرید گندم باید بازسازی و مرمت کف، دیوارها، سقف، پنجره ها، انبار و ضدعفونی قبل از ذخیره سازی، تهیه و کالیبراسیون لوازم و ادوات مانند رطوبت سنج- ترازو، الک، بمبو، سیستم یارانه و اینترنت از مهمترین مواردی هست که باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسئولان فنی باید به دنبال اصلاح پروانه تولید جهت استفاده از افزودنی‌ها و بهبود دهنده‌ها باشند تا بتوان از روش‌های علمی و تایید شده روز جهت اصلاح ساختار کیفی آرد اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار