در راستای برنامه ریزی انجام شده بسیج دانشجویی شاهرود، امام جمعه این شهر در خوابگاه‌های دانشجویی پسران شاهرود حضور یافت.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۸۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای یکی از مصوبات گردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج دانشجویی شاهرود در راستای حضور مسئولین شهرستان در خوابگاه‌های دانشجویی و رسیدگی به مشکلات آنها، امام جمعه شاهرود با حضور در خوابگاه دانشجویان پسر شاهرود از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا شد.
در این سرکشی که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین امینی با حضور در اتاق دانشجویان از نزدیک با آن‌ها به گفت و گو پرداخت و دانشجویان مشکلات خود را بیان کردند.
امام جمعه شاهرود در این بازدید با تاکید بر رفع مشکلات دانشجویان خوابگاهی بر انعکاس این مشکلات به مسئولین و درخواست رفع حتی الامکان آن‌ها تاکید کرد.
لازم به ذکراست حضور مسئولین در خوابگاه‌های دانشجویی و لمس مشکلات دانشجویان خوابگاهی و برطرف نمودن مشکلات آن‌ها یکی از درخواست‌های دانشجویان از مسئولین شهرستانی است که امام جمعه شاهرود به عنوان پدر معنوی شهرستان پیشقدم شده و این کار را انجام دادند که به گفته وی این کار ادامه دار خواهد بود و سایر مسئولین شهرستان نیز در این راستا همراه خواهند شد و سر زده از این خوابگاه‌ها بازدید خواهد شد تا مشکلات دانشجویان خوابگاهی به حداقل برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها