دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد توسط پایگاه شهید کثیری ،حوزه 115 شهید غفاری برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۶۳۸۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد توسط پایگاه شهید کثیری ،حوزه 115 شهید غفاری برگزار شد .

این دوره که با حضور چند تن از فرماندهان پایگاه استان کهگیلویه وبویر احمد در سطح ناحیه امام حسین (ع) بود ، برای بررسی روند اجرای پرورش جوان مومن انقلابی پایکار با اجرایی کار تشکیلاتی برگزار گردید.

در این دیدار فرمانده پایگاه شهید کثیری در ابتدا نسبت به مفروضات محیطی محله کلاک نکاتی را بیان کرد و با توجه به فرصت ها و تهدیدات منطقه برنامه های اجرایی پایگاه با هدف پرورش جوان مومن انقلابی را تشریح کرد .

فرمانده پایگاه شهید کثیری ، حوزه 115 شهید غفاری با توجه به نقش بسیج در خانواده ،محله ،مسجد و مدرسه تفکرات موجود را بیان داشت و نقشه راه پایگاه را برای نماینده سپاه کهگیلویه و بویر احمد تشریح کرد.

این دوره و دیدار که با حضور سرگروه های حلقه صالحین پایگاه انجام شد ، سرگروه ها نسبت به روند فعالیت ها با توجه هدف یاده شده گزارشاتی رو بیان کردند.

 

 
خبرنگار بسیجی : قره داغی
ارسال نظرات
پر بیننده ها