سید ساجد یعقوبی
امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: باید برای حفظ ارزش‌ها و آداب و رسوم و صیانت از جوانان همانند سایر کشور‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و موضوع را بسیار جدی بگیریم.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۴۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: تکنولوژی و به‌ویژه فضای مجازی همچون اسلحه‌ای است که به دست فردی ناآشنا می‌افتد و می‌توانند اثرات مخرب و زیان‌باری به دنبال داشته باشد.

وی با تاکید بر آگاه سازی جوانان در این زمینه گفت: با توجه به اینکه دایره آسیب‌های اجتماعی بسیار بزرگ بوده و باید به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته شود امروز دنیا با این چالش مواجه بوده و ما هم با این آسیب‌ها روبه‌رو هستیم و جامعه در معرض تهدیدی این آسیب‌ها قرار دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد افزود: باید برای حفظ ارزش‌ها و آداب و رسوم و صیانت از جوانان همانند سایر کشورها سرمایه‌گذاری کنیم و موضوع را بسیار جدی بگیریم و برنامه راهبردی و مدون داشته باشیم تا بتوانیم زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه با اشاره به افزایش استفاده از فضای مجازی در جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان بیان کرد: فضای مجازی همچون آینه نمایانگر تصویری از واقعیت جامعه است و آنچه که در این محیط نمود پیدا می‌کند از واقعیت‌های جامعه جدا نیست.

اکبری صمدی با تاکید بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود تصریح کرد: می‌توان از فرصت‌های فضای مجازی با برنامه‌ریزی صحیح بیشترین استفاده را کرد و به ویژه در راستای توسعه اشتغال می‌توان از این فضا بهره برد که باید در این زمینه اقدام و اطلاع‌رسانی شود.

ارسال نظرات