فرمانده انتظامی استان کردستان:

شهرداری‌ها یکی از تأثیرگذارترین نهاد‌ها در سطح شهر‌ها هستند

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: شهرداری‌ها یکی تأثیرگذارترین نهاد‌ها در سطح شهر‌ها هستند که وظایف و خدمات مهمی در جهت رفع مشکلات سطح شهر و رضایتمندی شهروندان بر عهده‌دارند.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۸۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان اظهارکرد: شهرداری‌ها از جمله تأثیرگذارترین دستگاه‌ها در سطح شهر‌ها هستند که خدمات وظایف مهمی در راستای رفع مشکلات سطح شهر بر عهده دارند.

وی بیان کرد: متأسفانه کمبود منابع مالی در چند سال اخیر مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده که باید مدیران شهرداری به دنبال منابع درآمدی جدید باشند.

وی گفت: مدیران شهرداری با مدیریت جهادی، تفکر راهبردی و خرد جمعی می‌توانند مشکلات و معضلات سطح شهر را رفع کنند.

سردار خرم نیا عنوان کرد: از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی در سطح شهر برقراری امنیت و آرامش در جامعه است و برای کمک به تمامی دستگاه‌ها در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در سایه آرامش و بدون ایجاد تنش آمادگی دارد تا شهرداری را در ساماندهی معضلاتی نظیر جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و سد معبر را یاری کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با رعایت قانون آمادگی لازم برای همکاری با تمامی شهرداری‌ها را دارد و امیدواریم با تعامل و همکاری دو سویه بتوانیم گام مهمی در جهت رفع مشکلات سطح شهر‌ها برداریم.

سردار خرم نیا تأکید کرد: شهرداری باید با عملکرد مناسب خود بتواند اعتماد عمومی شهروندان را جلب کند و با جلب اعتماد عمومی می‌تواند بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های خود را عملی کنند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار