مدیرکل اداره حج و زیارت استان کردستان از اعزام ۳۱ کاروان از کردستان برای سفر عتبات عالیات در طول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۲۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هاشم ناظمی جلال، مدیرکل اداره حج و زیارت استان کردستان اظهار کرد: ثبت‌نام جدید برای سفر به عتبات عالیات از اول دی ماه جاری آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی از اعزام ۳۱ کاروان از کردستان برای سفر عتبات عالیات در طول سال جاری خبر داد و بیان کرد: در قالب این کاروان‌های که ۴۰ نفره بوده، یک هزار و ۲۴۰ نفر از استان کردستان به این سفر اعزام شدند.

ناظمی‌جلال عنوان کرد: هزینه سفر به عتبات عالیات به دلیل متغیر بودن هزینه اقامت در هتل‌های کربلا و نجف از یک میلیون و ۱۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.


مدیرکل اداره حج و زیارت استان کردستان با اشاره به بیشترین تعداد اعزامی سفر به عتبات عالیات یادآور شد: قروه، بیجار و سنندج جزء شهرستان‌های هستند که بیشترین تعداد ثبت‌نامی و اعزامی به سفر‌های عتبات عالیات را داشته‌اند.


وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و اعزام به عتبات عالیات در استان کردستان همواره بدون قرعه‌کشی صورت می‌گیرد، افزود: برای ثبت نام سفر به عتبات عالیات باید به شرکت‌های خدماتی – زیارتی وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات