مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات دانش‌آموزی قرآن و معارف اسلامی استان کردستان خبر داد و گفت: ۱۰۷ هزار نفر از دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات قرآن و معارف شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۲۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
حسین عبدالملکی، مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: کار ثبت نام مرحله آموزشگاهی مسابقات دانش‌آموزی قرآن و معارف اسلامی استان کردستان از اواخر مهرماه آغاز و در آذرماه مسابقات آغاز شده است.

عبدالملکی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد: این مسابقات در بخش‌های قرائت، حفظ، نهج‌البلاغه، مفاهیم و تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، احکام اهل سنت و تشیع و انشاء نماز و مداحی برگزار می‌شود.

وی از آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات دانش‌آموزی قرآن و معارف اسلامی استان کردستان خبر داد و افزود: ۱۰۷ هزار نفر از دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات قرآن و معارف شرکت کردند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، بیان کرد: برگزیدگان مرحله آموزشگاهی اواخر بهمن ماه در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.
مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: مرحله استانی این دوره از مسابقات فروردین ماه و کشوری در تیرماه سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره از مسابقات در کنار حفظ ترتیبی، حفظ ویژه شامل پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات