کارشناس مسایل دینی و سیاسی، حماسه 9دی را تجلی اوج بصیرت و ولایتمداری ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۳۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محسن قربانی، در گفتگو با خبرنگار ما در شهرستان کیار، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه باشکوه مردم در روز 9 دی و تبریک هفته بصیرت گفت : یکی از روزهایی که مردم ایران اسلامی آن را متمایز کردند و حقیقتا یکی از روزهایی بود که خداوند و کمک  امام زمان (عج) را انسان می تواند ببیند  روز 9 دی بود .

حجت الاسلام قربانی افزود: دشمنان خارجی با ایادی داخلی خود برنامه خطرناکی را برای انقلاب اسلامی ترسیم کردند و هدف آنها فقط اعتراض به نتایج انتخابات نبود،  چون اگر اعتراض داشتند آن را از راه قانونی پیگیری می کردند  ولی این راه را نرفتند .

 وی  ادامه داد: ما وقتی به حوادث سال 88 و شعارهای هنجار شکنانه آن توجه می کنیم می بینیم هدف آنها براندازی نظام بود که با بصیرت بالای مردم ولایت مدار ایران اسلامی نقشه آنها نقش بر آب  شد  و نهم دی تجلی اوج  بصیرت و ولایتمداری بود.

 حجت الاسلام قربانی،  دو  عامل اساسی که باعت شکست فتنه 8 ماهه فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی نظام شد را رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب برشمرد .

ارسال نظرات