امام‌جمعه ابرکوه در جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 و 15 در اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه ما این است که چگونگی جریان فتنه و ماجرای 9 دی را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم تا آنان اجازه ندهند انقلاب به دست نااهلان بیفتد.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۷۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 و 15 دی (سالروز ورود مقام معظم رهبری به ابرکوه در سال 86) با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین اقشار مختلف بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه برگزار شد.
طی این مراسم کلیه حضار به بیان برنامه‌ها و پیشنهاد‌ات خود جهت برگزاری برنامه‌هایمناسبت‌های فوق پرداختند.
در ادامه حجت‌الاسلام حسینی از توجه ویژه هر یک از مسئولین به مناسبت‌های 9 و 15 دی تقدیر کرد و افزود: یکی از مسائل مهم تبیین و تشریح ماجراهای 9 دی و بصیرت بخشی است. چگونگی حوادث فتنه 88 و 9 دی باید برای دانش آموزان تو نسل جدید است که فتنه را بشناسند و اجازه ندهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
در خاتمه مصوب شد برنامه‌هایی همچون ایجاد ایستگاه صلواتی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های روشنگری، تجمع ورزشکاران، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و قرآنی، فضاسازی سطح شهر، حضور در نماز جمعه و ... در فاصله زمانی 9 تا 15 دی‌ماه برگزار شود.
ارسال نظرات