فرمانده حوزه امام علی(ع) خاتم؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در جلسه با هیئت امنا و امام جماعت مسجد مهدی منتظر (عج) و فرمانده پایگاه امام سجاد (ع) گفت: مسجد باید جای طرح و حل مسئله باشد.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۸۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) با هیئت امنا و امام جماعت مسجد مهدی منتظر (عج) و فرمانده پایگاه امام سجاد (ع) پیرامون مسجد محوری برگزار شد.
در این جلسه ابتدا حجت السلام جعفری امام جماعت مسجد مهدی منتظر مباحثی را پیرامون اهمیت نماز جماعت در مسجد عنوان کرد و بر تشویق و ترغیب جوانان به مسجد توسط حوزه، پایگاه و هیئت امنا تاکید کرد.
در ادامه فرمانده حوزه امام علی(ع) توضیحاتی را در خصوص بحث مسجد محوری و همچنین پارامترهای مسجد الگو ، مسجد نوع الف و نوع ب ارائه کرد و افزود: مسجد باید جای طرح مسئله و حل مسئله باشد.
محمد دهقان هراتی ادامه داد: اگر به زمان های قدیم برگردیم مردم اگر مشکلی در زندگی برایشان پیش آمد میکرد به مسجد مراجعه می کردند و مشکلشان برطرف می شد.
وی در ادامه از اعضای جلسه خواست تا برای مسجد برنامه های متنوعی در تمام زمینه ها داشته باشند و جهت اطلاع مردم در مسجد نیز نصب شود تا باعث جذب کلیه اقشار مردم به مسجد شود.
در پایان نیز اعضاء جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به مسجد ارائه کردند.
ارسال نظرات