مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» گفت: تعداد هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و داوری آثار از امروز، چهارم دی‎ماه آغاز می‏‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۹۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان عبدالرضا کوشکی، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره ابوذر تا پایان سوم دی‎ماه بود که تعداد هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره واقع در بسیج رسانه استان لرستان ارسال شد.


کوشکی با اشاره به این‌که این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه در سطح کشور برگزار می‌شود و امسال اولین سالی است که جشنواره ابوذر در لرستان برگزار می‌شود استقبال اصحاب رسانه استان از این جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و افزود: داوری آثار ارسالی از امروز، چهارم آذرماه آغاز می‌شود و برترین‌های مرحله استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
 

مسئول بسیج رسانه لرستان با یادآوری این‌که آثار ارسالی در قالب عکس، خبر، یادداشت، گزارش، مستند، کلیپ و کاریکاتور است، ادامه داد: آزاداندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و عمل انقلابی (انقلابی‌گری) موضوعات این جشنواره اعلام شده است
ارسال نظرات