نماینده مردم رباط کریم در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی مردم و توجه آنها به ولایت فقیه و اصل قرآن باعث شد تا با حضور میلیونی شان در روز 9 دی، خط بطلانی بر تمام نقشه‎های دشمن بکشند و آنها را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۹۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با توجه به سالروز 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد: در فتنه سال 88 عده‎ای می‏خواستند تحت لوای مباحث سیاسی، اصل جریان ولایت فقیه و امام و رهبری و تضعیف نقش اسلام و قرآن در ایران را مطرح کنند.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در ادامه اظهار داشت: نوع شعارهای فتنه‎گران در سال 88 نشان از مخالفت آنها با تفکر و آرمان‎های انقلاب و اسلام داشت و درکنار اینکه برخی از سیاسیون نیز در جمع فتنه‎گران حضور داشتند؛ سلطنت طلبان و خانواده‎های معدومین و برخی منافقین نیز در این فتنه نقش داشتند و صحنه‎گردان بودند.

نوروزی بیان کرد: آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی مردم و توجه آنها به ولایت فقیه و اصل قرآن باعث شد تا با حضور میلیونی شان در روز 9 دی، خط بطلانی بر تمام نقشه‎های دشمن بکشند و آنها را خنثی کنند تا برای همیشه جریان فتنه و نفاق بداند که در ایران جایی ندارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: آنچه که در ایران جای دارد؛ شناخت، بیداری، هوشیاری و دقت مردم ولایت‎مدار ایران است که می‎توانیم با پیروی از راه امام و رهبری بیرق این انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپاریم.

ارسال نظرات